Thursday, April 3, 2014

Cockatoo bird

Art designed by Nail Talk by Ira Chan "Cockatoo bird"

English...

For this art inspiration I get it from "Maya Tempaku Instagram (her instagram is maya_tempaku) and Hana 4 (her instagram is hana4). 




The different is all the art I did with Acrylic paint on OPI nail polish. This art I did for School Assignment project. (I took my diploma in Nail from Pinkroom International nail Academy in Singapore, one of the prestige Nail School in Singapore which produce tons of great nail artists based in Singapore and oversea). So I inspired can be one of those great nail artists.

Indonesian...

Untuk art ini Saya mengambil inspirasi dari Japanese nail artis Maya Tempaku (instagram dia "maya_tempaku") dan Hana4 (instagram dia "hana4") lihat gambar hasil mereka di atas. Art ini saya buat dalam rangka projek sekolah saya (Saya mengambil Diploma kuku dari Pinkroom International Nail Academy di Singapura, salah satu sekolah ternama di Singapura yang menghasilkan banyak nail artis ternama berbasis di Singapura atau di luar negeri). Saya harap bisa menjadi salah satu dari mereka.

No comments:

Post a Comment